Subject: RE: 11345 Rahula - Saku km 7,49 maakaabelliini rajamine
From: Bitakco Ehitus OÜ <[email-masked]>
To: "'Martti Lilleste'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Dec 2023 11:03:39 +0200

Tere,

Selge, tellisin juba likklusskeemi Warren Safetyst, loodan, et teevad 
lähiajal ja edastan Teile kooskõlastamiseks!

Infoks: planeeri et puurumismasin seisab Haii teel ja puurime könnitee 
poole. Lisaks annan teada, et kõnnitee all torud (helesinine osa joonisel) 
oli paar nädala tagasi tehtud, E-service AS töö mahus, ning asfalt kõnniteel 
taastatud ka, haljastuse kohta info puudub. Meie igajuhul tuleme objekti 
tagasi kevadel, et objekti haljastuse taastada, sh riigitee haljasala!

Lisasin joonis ka!

Lugupidamisega

Bitakco Ehitus OÜ

Kiisa tn.8, 11313 Tallinn, Eesti

http://www.bitakco.ee <http://www.bitakco.ee/>

Mobiil: +372 5133230

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

• KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS• Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud 
manused) on mõeldud teadmiseks ja kasutamiseks ainult e-kirja 
adressaatidele. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Martti Lilleste [mailto:[email-masked]]
Sent: reede, 15. detsember 2023 09:29
To: Bitakco Ehitus OÜ <[email-masked]>
Subject: RE: 11345 Rahula - Saku km 7,49 maakaabelliini rajamine

Tere

Projekti kooskõlastus näeb ette, et ajutise liikluskorralduse projekt on 
vajalik. Enne loa väljastamist tuleb see koostada ja Transpordiametiga 
kooskõlastada. Koostage projekt ja saatke see kooskõlastamiseks.

Vaadake üle ka töö teostamise tähtaeg. 10.01.2024 võib tegemist olla 
talviste ilmastikuoludega, mis võivad raskendada teemaa-ala ja 
kergliiklustee taastamistöid. Mõistlik on tähtaeg ilmselt määrata juba 
kevadperioodi.

Lugupidamisega

Martti Lilleste
Korrashoiu projektijuht
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
53045911
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on mõeldud 
kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud Teile, 
siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kasutamine on 
rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite selle kirja 
ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni saatjat ning 
kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Bitakco Ehitus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 14, 2023 6:42 AM
To: 'Martti Lilleste' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: 11345 Rahula - Saku km 7,49 maakaabelliini rajamine

Tere, Martti!

Täname vastuse eest!

Manuses taotlus, palume kontrollige üle!

P.S. Pöördume Teie tähelepanu et ehitusmasinad tee maal ei seisa, ei sega 
liiklus

Lugupidamisega

Bitakco Ehitus OÜ

Kiisa tn.8, 11313 Tallinn, Eesti

http://www.bitakco.ee <http://www.bitakco.ee/>

Mobiil: +372 5133230

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

• KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS• Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud 
manused) on mõeldud teadmiseks ja kasutamiseks ainult e-kirja 
adressaatidele. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
[mailto:[email-masked]]
Sent: neljapäev, 7. detsember 2023 15:14
To: Bitakco Ehitus OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Martti Lilleste 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 11345 Rahula - Saku km 7,49 maakaabelliini rajamine

Tere

Kuna projekti kooskõlastus näeb loa taotlemist ette, siis tuleb ka luba 
taotleda ja kooskõlastuse muud tingimused täita.
Saatsite oma kirjaga kaasa ka ühe teostusjoonise. Selle järgi tundub, et 
juba varasemalt paigaldatud reservtoru ei paikne projektis ette nähtud 
kõrgusel. Vaadake see kindlasti üle, et tööde vastuvõtmisel ei tekiks 
projektiga ebakõlasid, vajadusel tuleb projekti osas taotleda muudatust.

Lugupidamisega

/Martti Lilleste/
/Korrashoiu projektijuht/
/Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond/
/[email-masked] 
<mailto:/[email-masked]> , +372 5304 5911/
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>
Transpordiamet
Valge 4 / 11413 Tallinn